Geesje Kramer – Runhaar (voorzitter)

Vanaf dag een is Geesje betrokken bij het initiatief BuurtMaaltijden. Maar dat kon ook niet anders, aangezien Buurtcentrum De Boog haar domein is. Niets ontgaat Geesje in de wijk Overvecht als Sociaal makelaar bij Dock, want haar deur staat altijd voor iedereen open.
Als verbinder pur sang is Geesje de ideale ambassadeur voor Stichting BuurtMaaltijden.

Cor Rentenaar (Penningmeester)

Cijfers, jaarverslagen en saldo’s zijn voor Cor gesneden koek. Als senior accountant vreet hij de ene na de andere grootboekhouding rauw voor zijn ontbijt. Daarnaast is Cor een enthousiast vrijwilliger, die bij meerdere goede doelen en initiatieven zijn steentje heeft bijgedragen. Het opzetten van de Stichting BuurtMaaltijden was voor hem de volgende uitdaging, waarbij zijn financiële kijk op de wereld, maar al te goed van pas komt.

Luuk von Burg (Secretaris)

Ook Luuk is vanaf dag een betrokken bij BuurtMaaltijden. Eerst in de keuken, maar al snel verwisselde hij zijn aardappelschiller voor een camera en een bewerkprogramma. Als socialemedianerd en grammaticaliefhebber zette hij BuurtMaaltijden online in de spotlight. Naast zijn bestuurderstaak bij BuurtMaaltijden is hij commentator bij ESPN, communicatiemedewerker bij de Nederlandse Basketball Bond en doet hij stiekem nog een Master Sociale Geografie.

Erwin van Asselt (Directeur)

Als kartrekker en initiatiefnemer is Erwin de geestelijk vader van de Stichting BuurtMaaltijden en de sociale onderneming BuurtMaaltijden. Het leven als accountant was voor hem te weinig ondernemend en daarom besloot hij het roer om te gooien. Toen het coronavirus inzette en de restaurants plots moesten sluiten, twijfelde hij geen moment om van zijn contacten gebruik te maken en eten te redden, waarna het terecht kwam bij eenieder die het maar kon gebruiken.
Naast zijn werkzaamheden bij Stichting BuurtMaaltijden heeft Erwin zich volledig gestort op het exploiteren van de sociale onderneming BuurtMaaltijden.